top of page

ÚTMUTATÓ ELSZÁMOLÁSHOZ

vállalati nyelvoktatás

HOGYAN TÖRTÉNIK AZ ELSZÁMOLÁS?

  1. SZEMÉLYESEN: előzetes köremail-ben megadott napokon, adott hónap utolsó két illetve következő hónap első két napján. Az elszámolásra fél óránkénti beosztás alapján előzetesen be kell jelentkezni.  

  2. ELEKTRONIKUS ÚTON: az adott hónap UTOLSÓ illetve a következő hónap ELSŐ napjáig e-mailben el kell küldeni a szükséges dokumentumokat (lásd 2. pont).

MIT TEGYEK, HA NEM KAPTAM E – MAILT, DE VOLTAK ÓRÁIM?

  • Kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot.

  • Elérhetőségeim: +36 70/ 632 – 1770, H – Cs: 9.30 – 17.00, P: 10.00 – 15.00

  • H – Cs 10.00 – 15.00, illetve előzetes megbeszélés alapján (különösen nyári időszakban érdemes jelezni előre, a szabadságok miatt).

MIT TEGYEK, HA NEM TANÍTOTTAM ADOTT HÓNAPBAN?

  • Ha nem voltak óráid, de kaptál körlevelet, kérlek, válaszleveledben jelezd, hogy abban a hónapban nincs elszámolnivalód.

MELY DOKUMENTUMOK SZÜKSÉGESEK AZ ELSZÁMOLÁSHOZ?

1) A NAPLÓ*: a naplót a tanfolyam során legjobb, ha folyamatosan vezetitek. A tananyag rovatba be kell írni az adott óra témáját, az óraszámot, és minden órát alá kell írni. Az elszámoláskor a napló hátoldalán levő JELENLÉTI ÍV legyen kitöltve!

2) A JELENLÉTI ÍV: a hallgatók aláírását tartalmazó jelenléti ív. Minden órán írják alá a megjelent hallgatók.  

3) ÓRAELSZÁMOLÓ LAP: pontosan kitöltve, az óradíjjal és a végösszeggel együtt (kérlek, ha több kurzusotok is van, figyeljetek, hogy hol mennyi az óradíj, különösen, ha az óra nem 45, hanem 60 perces! Lásd: MINTA PDF alább). Ha elektronikus úton külditek, nem kell aláírni. Alul megtaláljátok az elmaradt órák rövidítését (tanár / csoport által lemondott), kérlek, ezt is jelöljétek. Az óraelszámoló lapot innen le tudjátok tölteni. 

HOGYAN KELL KITÖLTENI A SZÁMLÁT?

  1. FIZETÉS MÓDJA: átutalás

  2. A TELJESÍTÉS IDŐPONTJA: az elszámoláshoz képest KÖVETKEZŐ hónap 20. napja

  3. A SZÁMLA KELTE: az elszámoláshoz képest KÖVETKEZŐ hónap 1-5. napja

  4. A FIZETÉS HATÁRIDEJE: az elszámoláshoz képest KÖVETKEZŐ hónap 20. napja

  5. Ha kisadózó vagy, írd rá a számlára

  6. A bankszámlaszámod legyen rajta a számlán

HOGYAN ÉS MIKOR KELL LEADNI A SZÁMLÁT?

  1. személyesen, elszámoláskor

  2. személyesen, az elszámoláshoz képest KÖVETKEZŐ hónap 15. napjáig

  3. postai úton, az elszámoláshoz képest KÖVETKEZŐ hónap 15. napjáig érkezzen meg!

  4. elektronikus számla:

    1. e-mailben az elszámoláskor, vagy az elszámoláshoz képest következő hónap 15. napjáig

    2. nyomtatva, az elszámoláskor vagy az elszámoláshoz képest következő hónap 15. napjáig leadni

MIÉRT VAN SZÜKSÉG ERRE AZ ÉRTESÍTŐRE?

  1. Azért, hogy megfelelően elő lehessen készülni az elszámolásra, és ne akkor kelljen esetleg órákat eltölteni az adminisztrációval.

  2. Mert nagyon sok esetben nem megfelelően / hiányosan lettek kitöltve a dokumentumok, és ez gondot okozott a számlázásban. Itt kiemelném az óraelszámoló lap fontosságát, hiszen az alapján ellenőrzöm a megtartott órákat és azon van a számla végösszege is.

  3. A tanári munka része a dokumentáció pontos vezetése, mint napló, jelenléti ívek, óraelszámoló lap, számla, illetve a kurzus közbeni és végi értékelések, tesztek, beszámoló készítése. Kérlek Benneteket, hogy erre különösen figyeljetek oda, hiszen ezek alapján számlázunk a cégnek, és majd Nektek is. 

* Napló / jelenléti ív: Ha a tanfolyam során betelik a napló / jelenléti ív, és szükségetek van újra, kérlek:

  1. jelezzétek e – mailben info@novoschool.hu -ra

  2. A levélben tüntessétek fel a csoport kódját (rajta van a dokumentumokon) is, illetve hogy nyomtatva (és mikorra) szeretnétek, vagy e – mailben?

  3. A betelt naplókat / jelenléti íveket legkésőbb az elszámoláskor hozzátok be / juttassátok el hozzám.

 

Ha segítségre van szükségetek, vagy valami nem egyértelmű, kérlek, jelezzétek!

Köszönöm szépen mindenki együttműködését!

Koleszár Viki, 

Vezetőtanár, 

Novoschool

06-70/632-1770

viktoria.koleszar@novoschool.hu

bottom of page